Voorbereidingen - Reisverslag uit Heemskerk, Nederland van Christa - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Heemskerk, Nederland van Christa - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Blijf op de hoogte en volg Christa

20 Januari 2013 | Nederland, Heemskerk

Volgende week is het zover: dan stappen Yvonne en ik in het vliegtuig richting Kenia...
Komende week moet er toch nog heel wat gebeuren, maar ik heb er enorm veel zin in.
Nu dus blog aangemaakt in de hoop dat we de komende weken een beetje te volgen zijn!

  • 20 Januari 2013 - 16:48

    Yvonne V-P:

    Hoi Christa,

    Kreeg net dit mailtje van je binnen, leuk. Ik ga je zeker volgen de aankomende weken, hoop dat je daar internet hebt, zodat je al jullie belevenissen op kunnen schrijven. Succes met alle voorbereidingen, en ook erg genieten hoor!!!!!
    Xx Yvonne

  • 20 Januari 2013 - 19:20

    Michel Brinkhof:

    Christa en Yvonne heel veel succes !!!! Michel

  • 21 Januari 2013 - 05:55

    Annelous Zeijlemaker:

    Nog veel succes met alle voorbereidingen! Ik ga je volgen :) En heeel veel plezier!

  • 21 Januari 2013 - 08:56

    Ellen Stapelkamp:

    Hallo Christa,

    Begint nu echt te kriebelen he!
    Ben benieuwd naar je verhalen en ik zie je waarschijnlijk morgenavond nog.
    We zullen je missen bij de volleybalclub! Veel werkplezier en de weekenden er lekker opuit!

  • 21 Januari 2013 - 10:57

    Alette Raap:

    Hoi zussie,

    Spannend zo hè, bezig zijn met de laatste voorbereidingen.
    Superleuk dat je dit blog aangemaakt hebt zodat we jullie kunnen volgend!!
    Als je er eerst maar zit nu hè, deze daagjes is er nog even tegenaan "hikken".
    Woensdag nog even een gezellige "zussendag" en dan de laatste dingetjes voor elkaar maken en.....gaan......

    liefs Alet

  • 21 Januari 2013 - 17:40

    Anja:

    Lieve Christa,

    Nog even volhouden met alle (in)spanningen en dan vliegen en loslaten..Het wordt vast en zeker een geweldige ervaring. Succes met de laatste voorbereidingen en ga ervan genieten!

    liefs Anja

  • 21 Januari 2013 - 21:29

    Ilona:

    Lieve Christa,

    Wat een spannende en nobele reis ga je maken samen met Yvonne!!
    Heel veel succes en plezier! Het gaat jullie lukken!

    Liefs Ilona

  • 22 Januari 2013 - 21:26

    Dirk :

    Ben heel benieuwd hoe je het gaat vinden in Kenia. Ik wens je heel veel succes en ik ga jou en Yvonne zeker volgen, als er daar tenminste een werkende computer is te vinden....

    Dirk

  • 23 Januari 2013 - 14:09

    Sarien:

    Christa, succes met de voorbereidingen en een hele goede tijd, als ik je niet meer spreek. Sarien

  • 26 Januari 2013 - 15:05

    Annet:

    Hoi christa
    Heel veel plezier daar in Kenia. En natuurlijk een goede reis. Ik hoop dat het is wat jullie ervan. En geniet van de mooie dingen die je daar tegen komt. Groetjes ook aan Yvonne.
    Annet en familie

  • 26 Januari 2013 - 15:27

    Laura Broers:

    Lieve Christa,
    ik wens je een goede reis en ben benieuwd naar je verhalen.
    Wij zijn trots op je.
    Groetjes en liefs,
    Laura

  • 27 Januari 2013 - 11:59

    Marion :

    En.....je bent nu de lucht in, de mooie reis en ervaringen zijn begonnen .
    Als je dit leest; welkom in Kenia.
    Ben enorm benieuwd wat jullie allemaal gaan beleven!
    Geniet van alles,
    Veel liefs Ron en Marion

  • 27 Januari 2013 - 13:25

    Alette:

    Ik heb je vanmorgen naar schiphol gebracht....je hebt er reuze zin in maar wel met het gevoel: "als ik eerst maar in dat vliegtuig zit", best spannend allemaal.....
    Nog "even" de (mega)rugtas uitgepakt (wat een fourage mee zeg!!!) op zoek naar het fototoestel....ZO'N handige grote rugtas (met dank aan Vera...hihi....) dat je echt moet zoeken...gelukkig gevonden (zo handig al die aparte vakjes, alleen even onthouden wat in welk vakje zit...) en nog even een plaatje schieten van het "wachten" en dan door de douane!!
    Op weg tussen en met de turkjes....ben zo benieuwd naar je ervaringen.
    Hoop dat je snel een computer (met aansluiting/internet) vind zodat we van je verhalen kunnen genieten. Succes met alles en.....GENIETEN hoor!!
    Ik denk aan je, we smsen en ik hou je blog in de gaten.
    liefs Alet xxx

  • 28 Januari 2013 - 07:58

    Alice:

    een heel goede reis gewenst,zonder spannende gebeurtenissen, en een heel goede tijd daar, spannend maar ook een enorme ervaring, knap hoor, en veel suc-6!!. gr. alice

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Heemskerk

Mijn eerste reis

Vrijwilligerswerk in Kenia

Recente Reisverslagen:

02 Maart 2013

Weer thuis

28 Februari 2013

Afscheid....

27 Februari 2013

De laatste schooldagen

25 Februari 2013

Alweer een paar dagen verder...

22 Februari 2013

Gelukkig weer internet!
Christa

Actief sinds 20 Jan. 2013
Verslag gelezen: 486
Totaal aantal bezoekers 8981

Voorgaande reizen:

27 Januari 2013 - 02 Maart 2013

Mijn eerste reis

27 Januari 2013 - 02 Maart 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: